Om 5 år har du nok ikke 50 apps på din telefon

Måske nærmere 10 på din Smartphone  😉 

 

Mød Zero UI – Her er der ingen apps der skal installeres , ingen besværlige hjemmesider du skal forholde dig til – og den fjernbetjening du aldrig kan finde,  er nu blevet totalt overflødig.

ZeroUI eller (0-UI) er ikke rigtig et nyt koncept. For hvis du har prøvet Siri eller Google Home, ændret kanal på din Xbox ved at vinke til din gamle Microsoft Kinect, har du nok allerede brugt en enhed, der kan betragtes som et Zero UI interface

Zero UI handler om at komme væk fra skærm ved at kommunikere med enhederne omkring os på mere naturlige måder: Haptik, Computervision, stemmekontrol og kunstig intelligens. er hovedingredienserne i alle disse teknologier. Her er det kun er dig, Messenger, Google Home, Siri eller din personlige digitale assistent og lyden af ​​din egen stemme.

Google Home ankom til Danmark i julehandlen 2018 og lige om lidt, kan du også snakke med Alexa på Dansk og uanset hvad Apple lancerer (eller ikke lancerer) senere i år, er ZeroUI designet til at betjene dig uden mus, skærm eller tastatur.

Vi ser lige nu et paradigmeskift i teknologibranchen, da vi nu bevæger os væk fra touchpad-teknologien henimod dialogbaseret kommunikation,  som faktisk er den bedste kommunikation.

Dr. Hermann Hauser, medstifter af Amadeus Capital Partners

Facebook Messenger Bots for Dummies

Du har måske hørt rygter om Facebooks seneste opfindelse: Chatbots I April 2017 annonncerede Mark Zuckerberg (dirketøren for Facebook) hvordan han så fremtiden indenfor marketing og hvordan virksomheder kommer til at kommunikere med deres kunder i fremtiden, og hans helt simple svar var: Chatbots!

læs mere

Bedre kundeengagement med Chatbots

Et website eller en app er jo nok den mest gængse måde at kommunikere sine tjenester til kunder. Men ikke alle kunder er villige for at downloade en app, så hvad sker der, når forbrugerne har brug for nogen til at løse deres udfordringer iforb. med kundesupporten. Ikke alle kundesupportopkald gir iglade kunder, for ikke at nævne lange ventetider i telefonslusen for at få fat i en kundeservicemedarbejder.

læs mere